Ons team

Professioneel en persoonlijk

Vertrouwelijk, maar bovenal vertrouwd.

Wij zijn een hecht team en ons kantoor is te omschrijven als compact en daardoor erg toegankelijk. Uiteraard kunt u rekenen op een professionele aanpak, maar juist onze persoonlijk benadering geeft onze klanten een vertrouwd gevoel.

Wij zijn gemotiveerd, toegewijd, enthousiast en betrokken.
Wij willen niet alleen voor, maar ook mét u werken, want wij zijn niet alleen
gericht op cijfers, maar bovenal ook op de mensen achter de cijfers!

Directie

Sandra Bijsterbosch

Sandra is een eerlijke, prettige en betrokken persoonlijkheid. Zij hecht veel waarde aan persoonlijk contact en zij staat als adviseur naast u en denkt met u mee. Sandra houdt het graag laagdrempelig en begrijpelijk en zoekt samen met u naar manieren om creatief om te gaan met de mogelijkheden die de wet biedt, zodat u zeker weet dat u geen cent teveel betaald.

Ze hoort met belangstelling aan hoe het met u als ondernemer gaat, zodat ze daar proactief op kan reageren. Daarom proberen wij de drempel laag te houden en daarom staat de deur altijd open.

Ervaring
Sandra is sinds 2014 de drijvende kracht achter Bijsterbosch Administratie & Belastingadvies.

Sandra heeft zich door de jaren heen continu ontwikkeld. Zo heeft zij opleidingen in de bedrijfsadministratie, de loonadministratie en een opleiding bij het register van belastingadviseurs volbracht. Daarnaast heeft zij in het verleden reeds jarenlange ervaring opgedaan bij meerdere administratie- en accountantskantoren en is al jaren actief in o.a. het adviseren van cliënten, het samenstellen van jaarrekeningen en andere overzichten, het verzorgen van fiscale afwikkelingen, het begeleiden van starters en het voeren van loonadministraties.

Petra Brouwer

Allround administratief medewerkster

Petra is zeer geordend en zorgt zelfs voor structuur in de meest chaotische boekhouding. Ze zorgt er voor dat alles geregeld wordt wat er geregeld moet worden, op een efficiënte wijze.

Ervaring
Petra is sinds 2016 werkzaam bij Bijsterbosch Administratie & Belastingadvies. Ze heeft een aantal jaren praktijkervaring opgedaan en heeft een opleiding in de loonadministratie afgerond. Daarnaast is ze zeker nog van plan om haar kennis verder te verbreden.

Hariëtte Bakker

Allround administratief medewerkster

Het geeft Hariëtte veel voldoening als zij ondernemers op een goede en betrouwbare manier kan helpen met hun administratie en belastingaangiften. Hariëtte is voor u als klant veelal het eerste aanspreekpunt.

Ervaring
Hariëtte is sinds 2021 werkzaam bij Bijsterbosch Administratie & Belastingadvies. Ze heeft hiervoor reeds 10 jaar praktijkervaring opgedaan bij een ander accountantskantoor. Zij ziet er naar uit om, samen met de rest van het team, verder te groeien in haar functie.

Maartje Potters

Assistent accountant

Maartje is onze duizendpoot. Ze ondersteunt ons sinds 2018 bij allerhande secretariële en administratieve werkzaamheden op kantoor. Daarnaast verzorgt ze voor een aantal klanten de verwerking van de administratie.

Ervaring
Wanneer ze even geen tijd aan haar studie aan de Rijksuniversiteit Groningen hoeft te besteden, is ze regelmatig bij ons op kantoor te vinden. Met haar positieve en enthousiaste uitstraling staat ze u graag te woord.

Karin Kornet

Assistent accountant

Karin houdt zich bezig met het in kaart brengen van de financiën van haar klanten. Het opstellen van de jaarrekening en andere rapportages is voor haar daarbij pas het begin: zij fungeert daarnaast namelijk ook als klankbord voor haar klanten. Met haar grote kennis staat zij zowel startende als door de wol geverfde ondernemers bij.

Ervaring
Karin is onze zeer ervaren samensteller. Sinds 2023 is zij werkzaam bij ons kantoor, maar daarvoor heeft ze reeds 22 jaar ervaring opgedaan in de accountancywereld.

Emma Kleine

Allround administratief medewerkster

Emma is rustig en vindt orde belangrijk in haar werk. Ze verricht voornamelijk administratieve werkzaamheden. Ze kijkt er naar uit om zich nog meer te verdiepen en om nog meer kennis op te doen.

Ervaring
Wellicht hebben jullie haar al zien zitten op kantoor, sinds 2023 versterkt Emma ons team. Eerst heeft ze stage bij ons gelopen voor haar opleiding. Zij heeft de opleiding financieel administratief medewerker afgerond in 2024.